Destek Olun


      TeknoOda’yı ilk kurduğum günden beri tek amacım keyif almak ve insanlarla bilgi alışverişi yapmaktır. Sizden tek ricam bana bir şekilde destek olmanız.Beni motive eden tek şey bu. TeknoOda’ya destek olmanın pek çok yolu var.

1. Yorum Yazın
Her blogcu gibi bende yazılarıma yorum geldiğinde seviniyorum.Yazdığım yazılara o ko nuyla ilgili kendi fikirlerinizi, eleştirilerinizi, teşekkürlerinizi yazarak bana destek olabilirsiniz.

2. Click’leyin
Sidebar’ın üst kısmında benim click kutusu adını verdiğim bi kutu var.İçindeki beğen, takip et ve +1 butonlarına 1 kez tıklarsanız bana destek olmuş olursunuz.

3. Abone Olun
Yazılarıma e-posta ile abone olursanız beni çok mutlu edersiniz.Yazılarımın daha fazla kişiye ulaştığını bilmek hem motivasyonumu hemde yazılardaki kaliteyi arttırıyor.

4. Sosyal Medyada Takip Edin
Facebook hayran sayfamı beğenerek, Twitter’da takipçim olarak, Google+ sayfamı çevrelerinize ekleyerek de bana destek olabilirsiniz.

5.Link Verin
Blogrollunuzda yer varsa, oraya Teknooda'yı ekleyerek bana destek olablirsiniz.

6.Teknooda Hakkında Yazın
Blog Hocam hakkında bir yazı yazıp okuyucularınıza benden bahsedersiniz bana en büyük desteği vermiş olursunuz.

7.Yazıları Paylaşın
Bildiğiniz gibi tüm blo gyazılarımın altında çok kullanılan sosyal paylaşım sitelerine ait butonlar bulunuyor.Eğer Facebook, Twitter veya Google+ hesaplarınız varsa bu butonları kullanarak yazılarımı paylşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Oyuncu ve Oyun Sistemleri Albümü